Licencja rejestracji

Poprzez rejestrację na tym forum wyrażasz zgodę, że nie będziesz wysyłał/a żadnych treści, które są fałszywe, zniesławiające, niedokładne, obraźliwe, wulgarne, wrażające nienawiść, napastliwe, obsceniczne, profanujące, zorientowane seksualnie, grożące, naruszające prywatność, przeznaczone dla dorosłych lub jakkolwiek naruszające polskie lub międzynarodowe prawo. Wyrażasz również zgodę na niepublikowanie żadnych materiałów chronionych prawami autorskimi, o ile nie posiadasz praw do tych materiałów lub pisemnej zgody właściciela praw do tych materiałów. Spamowanie, floodowanie, reklamy, łańcuszki, piramidy oraz podżeganie są również zabronione.

Zauważ, że nie jest możliwe dla obsługi lub właścicieli forum sprawdzenie poprawności wiadomości. Pamiętaj, że nie monitorujemy na bieżąco wysłanych wiadomości, tak więc nie jesteśmy odpowiedzialni za zawarte w nich treści. Nie gwarantujemy dokładności, kompletności czy przydatności jakichkolwiek prezentowanych informacji. Wiadomości wyrażają opinię autorów i niekoniecznie opinię tego forum, jego załogi lub właściciela forum. Ktokolwiek uważa, że wiadomość jest niezgodna z regulaminem jest proszony o natychmiastowe powiadomienie administratora lub moderatora forum. Obsługa i właściciel forum zastrzega sobie prawo do usunięcia w rozsądnym czasie łamiących regulamin treści, jeśli uznają, że usunięcie jest konieczne. Jest to proces ręczny, więc nie możemy skasować lub przeedytować wiadomości natychmiast. Te zasady mają  również zastosowanie do informacji o użytkowniku w jego profilu.

Za zawartość wiadomości wysłanych przez Ciebie jesteś odpowiedzialny/a wyłącznie Ty.
Ponadto, wyrażasz zgodę na rekompensatę i pozostanie nieszkodliwym dla właścicieli forum, jakichkolwiek powiązanych stron internetowych z tym forum oraz jego obsługi. Właściciel tego forum zastrzega sobie również prawo do ujawnienia twojej tożsamości (lub jakichkolwiek powiązanych informacji zebranych w tym serwisie) w przypadku formalnej skargi czy prawnych działań wynikających z Twojego użytkowania tego forum.

Masz możliwość, po rejestracji, wyboru nazwy użytkownika. Zalecamy, abyś wybrał/a odpowiednią nazwę. Nigdy nie dawaj hasła do konta, które za chwile zarejestrujesz, jakiejkolwiek osobie poza administratorem, z powodu bezpieczeństwa i dla zachowywania możliwości identyfikacji. Zgadzasz się również NIGDY nie używać konta innej osoby z jakiejkolwiek przyczyny. Jest również WYSOCE zalecane używanie złożonego i unikalnego hasła do konta, dla uniknięcia kradzieży konta.

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu na to forum, będziesz mógł/mogła wypełnić szczegółowe informacje w profilu. Jest twoją odpowiedzialnością wprowadzenia czytelnych i dokładnych danych. Jakakolwiek informacja, którą właściciel lub obsługa forum uzna za niedokładną lub wulgarną z natury, zostanie usunięta, z lub bez wcześniejszych uwag. Odpowiednie sankcje mogą zostać nałożone.

Zapamiętaj, że z każdą wiadomością jest zapisywany twój adres IP na wypadek jeśli miał(a)byś zostać zbanowany/a na tym forum lub zaszłaby potrzeba kontaktu z twoim dostawcą Internetu. Może się to zdarzyć tylko w wypadku większego naruszenia tej zgody.

Zauważ również, że to oprogramowanie umieszcza w przeglądarce cookie, plik tekstowy zawierający różne informacje (takie jak Twoja nazwa użytkownika i hasło). Cookie jest używane TYLKO do utrzymania użytkownika zalogowanego/wylogowanego. Oprogramowanie nie zbiera, ani nie wysyła żadnych innych informacji do twojego komputera.


Wewnętrzny regulamin forum, który oprócz powyższego również należy przestrzegać:

1. Zasady korzystania z forum.
1.1 Obowiązuje całkowity zakaz używania wulgaryzmów.
1.2 Wycieczki osobiste, słowne atakowanie innych użytkowników w publicznych postach jest niedozwolone. Masz jakiś zarzut do innego użytkownika? Wyjaśnij to prywatnie.
1.3 Tzw. Sapacze, tj. posty atakujące Administrację bez poparcia odpowiednimi dowodami są niedozwolone.
1.4 Uwagi i problemy dotyczące treści merytorycznych (zawartości lub treści tematów, przenoszenia ich, kasowania postów itp.), zgłaszać należy moderatorom. Zabronione jest pisanie w tematach w stylu "a jemu warn się należy".
1.5 Zabrania się wstawiania oraz namawiania o wstawianie linków do stron z torrentami, warezami, chomikami, itd. jawnie łamiących prawo RP czy innych stron zawierających kradzione materiały lub linki do nich.
1.6 Na forum obowiązuje bezwzględny zakaz umieszczania w postach, tytułach tematów, nickach, avatarach czy podpisach treści pornograficznych lub w jakikolwiek sposób nawiązujących do pornografii, innych obscenicznych lub przeznaczonych do oglądania tylko przez osoby pełnoletnie.
2. Prawa i obowiązki Użytkowników.
2.1 Użytkownicy mają prawo korzystać z wszelkich dostępnych im możliwości Forum na zasadach zgodnych z Regulaminem.
2.2 Użytkownicy mają prawo znać powód otrzymania ostrzeżenia lub zbanowania.
2.3 Użytkownicy mają obowiązek znajomości i przestrzegania Regulaminu Forum.
2.4 Użytkownicy mają obowiązek stosowania się do poleceń Administratorów i Moderatorów.
2.5 Każdy użytkownik zobowiązany jest do korzystania tylko z jednego konta. Multikonta na forum są niedozwolone i mogą prowadzić do udzielenia bana na forum.
2.6 Jeżeli ktoś Cię nagabuje, prześladuje etc. to wykonaj zrzut ekranu oraz zanotuj nick takiej osoby. Powiadom o tym administracje!
3. Prawa i obowiązki Moderatorów.
3.1 Osobami odpowiedzialnymi za Forum są Moderatorzy oraz Administratorzy. Mają oni prawo i obowiązek egzekwowania od Użytkowników przestrzegania Regulaminu Forum, sprawdzać i edytować wpisy, a także usuwać błędy i elementy sprzeczne z Regulaminem.
3.2 Moderatorzy mają prawo wysyłać Użytkownikom ostrzeżenia, zwracać uwagę i przywoływać do porządku.
3.3 Moderatorzy mają obowiązek dbania o wysoki, merytoryczny poziom Forum oraz utrzymywanie na nim porządku.
3.4 Moderatorzy mają prawo przyznać Użytkownikowi bana na SB (Shoutbox) jeśli będzie zachowywał się w sposób karygodny (obrażał innych użytkowników, prowokował, nagminne używał wulgaryzmów, spamował).
4. Zakładanie tematów.
4.1 Tematy należy zakładać w odpowiednich działach Forum.
4.2 Zabrania się dublowania wątków. Przed założeniem tematu należy sprawdzić, czy podobny lub identyczny już czasem nie istnieje.
4.3 Zabrania się umieszczania jednego tematu w kilku działach.
4.4 Tytuł tematu powinien zwięźle odzwierciedlać treść pierwszego posta.
5. Pisanie postów.
5.1 Wypowiedź powinna być ściśle związana z danym tematem.
5.2 Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
5.3 Należy pamiętać, że to forum a nie czat. Posty niemerytoryczne będą usuwane.
5.4 Zabrania się stosowania w postach na zmianę dużych i małych liter np. TaKicH oraz pisania z włączonym Caps Lockiem.
5.5 W przypadku szczegółów zdradzających fabułę należy stosować tag

Kod:
Uwaga! Please click here to Register or Login.5.5-1 Zabrania się "spoilerowania" na czacie/shoutboxie.
5.5-2 "Spoilerowanie" bez oznaczania tagiem dozwolone jest w dziale SPOILERY oraz w wątku z wrażeniami z danego odcinka.
5.6 Unikaj pisania całego tekstu różnymi czcionkami oraz wielkością znaków. Pisanie  w taki sposób jest zabronione!
6. Kary.
6.1 Użytkownicy naruszający Regulamin będą otrzymywać ostrzeżenia. Uzyskanie powyżej 50 punktów ostrzeżeń wiąże się z zakazem piania na forum.
6.2 Osoby zbanowane lub z zablokowanym pisaniem, które założą nowy nick, zmienią IP itp w celu ominięcia bana zostaną natychmiast usunięte z forum.
6.3 Użytkownicy rażąco naruszający Regulamin Forum i mimo ostrzeżeń nie zaprzestaną szkodliwej działalności na Forum będą banowani w trybie natychmiastowym.
6.4 Osoby, które, mimo tymczasowego zbanowania, będą po jego upływie kontynuowały swą szkodliwą działalność zostaną zbanowane na stałe.
6.5 Jeśli użytkownik rażąco narazi się Administratorom może otrzymać bana na stałe.
6.6 Wartość jednego ostrzeżenia ustalają Moderatorzy i Administratorzy w trakcie przyznawania. W zależności od przewinienia Moderator może dać od 5 do 25 pkt. Administratorzy nie są ograniczeni w tym względzie.
7. Postanowienia końcowe.
7.1 Niniejszy Regulamin obowiązuje każdego Użytkownika Forum.
7.2 Administratorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany regulaminu. Jeśli takowe nastąpią, użytkownicy zostaną poinformowani.
7.3 Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.